„Słuch i równowaga” to druga część nowej serii produktów multimedialnych „Science-Lab. Fascynująca anatomia człowieka”, która omawia budowę i funkcjonowanie tych zmysłów,
a także wady i choroby, jakie mogą im zagrażać.
Z plansz edukacyjnych uczniowie dowiedzą się, jak zbudowane jest ucho zewnętrzne, środkowe i wewnętrzne oraz poznają szczegółową budowę błędnika, który w głównej mierze odpowiedzialny jest za zmysł słuchu i równowagi. Element zaciekawiający ucznia stanowią ciekawostki przypisane do większości narządów.
Drogę, którą pokonuje dźwięk, aby dotrzeć do ośrodka słuchu znajdującego się mózgu oraz zagrożenia, towarzyszące wspomnianym zmysłom, omówiono szczegółowo w filmach. Symulacje wprowadzają elementy fizyki, takie jak natężenie czy częstotliwość dźwięku oraz ćwiczenia ruchowe wspomagające zmysł równowagi.
Program zawiera bogaty materiał edukacyjny wspierający naukę przedmiotów przyrodniczych w klasach 4-8 szkoły podstawowej oraz na wyższym etapie edukacyjnym(liceum/ technikum). Całość materiału pozwala na realizację założeń Podstawy Programowej.
ZAWARTOŚĆ PRODUKTU:
CECHY PRODUKTU:
Program „Science-Lab. Fascynująca anatomia człowieka” zawiera pakiet plansz edukacyjnych, dzięki którym nauczyciel w szczegółowy sposób omówi budowę i funkcjonowanie poszczególnych narządów, a także filmy i symulacje do wykorzystania podczas zajęć szkolnych. Całość przygotowanych materiałów pozwala na realizowanie założeń Podstawy Programowej oraz wprowadzenie elementów rozszerzonych dla chętnych, ambitnych uczniów lub dla klas wyższych.
Do wszystkich materiałów w programie multimedialnym został nagrany profesjonalny lektor. Ponadto przy elementach opisowych istnieje możliwość zmiany wielkości czcionki, co pozwala na wykorzystanie produktu podczas pracy z uczniami o Specjalnych Potrzebach Edukacyjnych (SPE).
„Science-Lab” przygotowano w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej, dzięki czemu nauczyciel wprowadzi elementy biologii, chemii, czy fizyki w obcym języku. Program może być wykorzystany również za granicą.
Dzięki bogatej obudowie dydaktycznej, na którą składają się karty pracy, pakiet pomysłów na lekcje, doświadczenia, czy materiały powtórzeniowe, nauczyciel zyska wiele możliwości pracy
z programem.
OBUDOWA DYDAKTYCZNA:
Do programu multimedialnego dołączono obudowę dydaktyczną, którą można wykorzystać nie tylko w klasie, ale i poza nią.
W jej skład wchodzą:
Obudowa dydaktyczna jest do pobrania i wydruku.
CECHY WYRÓŻNIAJĄCE: