Polityka zwrotów i reklamacji

 

 

 

 

 

 

 

 

1. W przypadku niezgodności towaru z umową, pismo określające niezgodność oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązania, należy przesłać na adres Sprzedającego.


2. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zgodnie z ustawą zwrotowi nie podlegają produkty: 
a. audialne i wizualne
b. zapisane na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
c. dostarczane meble oferowane przez nasz sklep - meble są produkowane na indywidualne zamówienie.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na podany przez Sprzedającego adres w odpowiedzi na pismo w sprawie zwrotu.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

Sprzedający w ciągu pięciu dni od otrzymania zwróconego towaru dokona zwrotu pieniędzy w formie przelewu na konto.

 

3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres biuro@empirioskop.pl. Empirioskop Barbara Bałdyga rozpatrzy każdą reklamację w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, poinformuje w tym okresie Klienta, o ewentualnym przedłużeniu czasu rozpatrywania reklamacji.