SCIENCE-LAB. FASCYNUJĄCA ANATOMIA CZŁOWIEKA.
CZEŚĆ IV – DOTYK
„Dotyk” to czwarta część multimedialnej serii „Science-Lab. Fascynująca anatomia człowieka”. Dzięki niej poznajemy budowę oraz funkcjonowanie skóry, jako jednego ze zmysłów. Tu także znajdują się informacje na temat chorób i zaburzeń, na jakie może być narażona.
Plansze edukacyjne omawiają budowę skóry oraz receptorów, które się w niej znajdują, a także ośrodków kory mózgowej odpowiedzialnych za ten zmysł. Element zaciekawiający ucznia stanowią ciekawostki przypisane do większości narządów.
Filmy w obrazowy sposób przedstawiają działanie zmysłu, a także zagrożenia, które czyhają na skórę. Symulacje mają na celu zaciekawić ucznia tematyką związaną z dotykiem! Wśród nich znajduje się m.in. materiał poświęcony sposobom powitania w poszczególnych rejonach świata.
Program zawiera elementy wspomagające naukę przedmiotów przyrodniczych w klasach 4-8 szkoły podstawowej oraz na wyższym etapie edukacyjnym (liceum/ technikum). Całość materiału pozwala na realizację założeń Podstawy Programowej.
ZAWARTOŚĆ:
CECHY PRODUKTU:
Program „Science-Lab. Fascynująca anatomia człowieka” zawiera pakiet plansz edukacyjnych, dzięki którym nauczyciel w szczegółowy sposób omówi budowę i funkcjonowanie poszczególnych narządów, a także filmy i symulacje do wykorzystania podczas zajęć szkolnych. Całość przygotowanych materiałów pozwala na realizowanie założeń Podstawy Programowej oraz wprowadzenie elementów rozszerzonych dla chętnych, ambitnych uczniów lub dla klas wyższych.
Do wszystkich materiałów w programie multimedialnym został nagrany profesjonalny lektor. Ponadto przy elementach opisowych istnieje możliwość zmiany wielkości czcionki, co pozwala na wykorzystanie produktu podczas pracy z uczniami o Specjalnych Potrzebach Edukacyjnych (SPE).
„Science-Lab” przygotowano w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej, dzięki czemu nauczyciel może wprowadzić elementy biologii, chemii, czy fizyki w obcym języku. Program może być wykorzystany również za granicą.
Dzięki bogatej obudowie dydaktycznej, na którą składają się karty pracy, pakiet pomysłów na lekcje, doświadczenia, czy materiały powtórzeniowe, nauczyciel zyska wiele możliwości pracy
z programem.
OBUDOWA DYDAKTYCZNA:
Do programu multimedialnego dołączono obudowę dydaktyczną, którą można wykorzystać nie tylko w klasie, ale i poza nią.
W jej skład wchodzą:
Obudowa dydaktyczna jest do pobrania i wydruku.
CECHY WYRÓŻNIAJĄCE: