Do czego służy pakiet aplikacji?
Do animacji dzieci podczas zabaw z okazji Halloween.
Interaktywna zabawa na czas Halloween - noc 31 października, wigilia Wszystkich Świętych, powszechnie obchodzona przez dzieci, które przebierają się w kostiumy i chodzą od drzwi do drzwi prosząc o słodycze.
Do animacji dzieci podczas zabaw z okazji Halloween.
Gracze będą zbierać cukierki do dyni, wpychać strachy do dziupli, malować scenę ruchem ciała i łapać duchy pojawiające się w oknach.
W proponowanych zabawach postawiono na współpracę, spostrzegawczość, sprawności motoryczne. Ponadto, aplikacje opatrzono piękną, wyraźną grafiką, aby dostarczyć graczom przyjemnych doświadczeń wizualnych.
Gry i zabawy przeznaczone są na podłogę interaktywną SmartFloor. Gry sterowane są za pomocą ruchu ciała graczy.
4 interaktywne aplikacje w pakiecie:
Zamów w pakiecie | |
|
Światła w oknach zamku już dawno zgasły. Czas więc pobawić się z duszkami. „Tu jestem, akuku, złap mnie!” - wołają duchy, pojawiając się nagle w ciemnych oknach. Nie wahaj się i dołącz do wspólnej zabawy, łapiąc jak najwięcej duszków. Aplikacja interaktywna sterowana ruchem przeznaczona do zabawy. |
Nic tak nie poprawia humoru, jak porcja darowanych cukierków. Przesuwaj dynię i łap do niej wszystkie spadające cukierki. Dzisiaj ludzie hojnie obdarowują cię słodyczami. Aplikacja interaktywna sterowana ruchem przeznaczona do zabawy. |
|
Ciemna noc, głuche dźwięki, coś w trawie szeleści. Pobiegnij przed siebie, by zobaczyć co tam się dzieje. Ruchem ciała przemalujesz scenę rodem ze strasznego zamczyska. Aplikacja interaktywna sterowana ruchem przeznaczona do zabawy. |
|
Strachy powyłaziły ze swoich dziupli i plączą się w ciemnym lesie. Choć kuszą was kształtem monet, nie dajcie się im zwieść. Zabierzcie się do pracy i odeślijcie je na swoje miejsca, wpychając je z powrotem do właściwych dziupli. Aplikacja interaktywna sterowana ruchem przeznaczona do zabawy. |
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie