Dwa wzory, podwójna zabawa i nauka!
-
dwustronna - 2 grafiki edukacyjne do wyboru
-
uniwersalna pomoc dydaktyczna
-
szerokie zastosowanie w edukacji przedszkolnej i szkolnej
-
pozioma i pionowa oś symetrii
-
osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter
-
służy do wprowadzania elementów programowania do zajęć dydaktycznych
-
pomocna w edukacji wczesnoszkolnej, matematycznej i muzycznej
Mata Kratka Biała:
Aż dwa oddzielne pola do równoczesnej pracy 2 grup - kratownica i koła! Z lewej strony mata podzielona została na cztery części, każda z 16 polami. Prawa strona to 81 kolorowych kół, pogrupowanych kolorystycznie po 9 z każdej barwy. Mata z kołami idealnie nadaje się do sudoku kubeczkowego i nie tylko. Część kolorów kół na macie to kolory rozpoznawalne przez Codey Rocky. Dodatkowo mata posiada osobną przestrzeń z pięciolinią do zastosowania w edukacji muzycznej. Czerwone linie dzielą matę na symetryczne części. Osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter. Mata świetnie sprawdzi się podczas wprowadzania elementów programowania do zajęć dydaktycznych, będzie również idealną pomocą w edukacji matematycznej.
Mata STEAM:
Mata jest przeznaczona do nauki zarówno programowania z użyciem robota Codey Rocky, jak i elementów edukacji wczesnoszkolnej: matematycznej, przyrodniczej oraz informatycznej.
Mata składa się z 7 elementów:
Prawa autorskie
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości grafik, projektów mat w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora zabronione. Niniejsze wzory podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku wszelkie osoby reprodukujące te grafiki tak we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody autora podlegały będą odpowiedzialności karnej.